ايجــــــ فن ـــــى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

EGY FAN

الرئيسيةSoOt MaSrأحدث الصورالتسجيلدخول

نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kimo_mr.crazy
مشرف
مشرف
kimo_mr.crazy

ذكر
المزاج : حزين و بحاول ادارى
علم الدوله : نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Female31

نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Empty
مُساهمةموضوع: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالأربعاء فبراير 24, 2010 2:21 pm

اول حاجة لو قالتلك و انتا بتكلمها فى التليفون و سألتك السؤال المعروف اللى وجع دماغنا كلنا هوة انتا بتحبنى ؟؟؟ اكيد انتا هتخر زى البرميل و تقولها بحببببببببك بس طبعا لا غلط متخليهاش تاخد الكلمة دى بسهولة علشان متتقلش عليك عذبها الاول و هزر شوية و طبعا هتدايق جدا و هتتنرفز و هتفضل طول المكالمة مصدرة الوش الجبس بس انتا طبعا قبل ما تقفل معها و انتا بتقولها باى قولها يا حبيبتى عايز اقولك كلمة هتقولك ايه بنرفزة قولها (بحبك) و اقفل علطول هتلاقيها ظرفتك رسالة فيها كل اللى كان نفسك فيه.......
fox_egypt1
عضو ملكى
عضو ملكى
fox_egypt1

ذكر
العمل/الترفيه : اهو كله شغل والسلام
المزاج : احب اغلس على كل الناس (الى بحبهم بس )
علم الدوله : نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Female30

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 3:59 am

هههههههههههههههههههههههه انسى الكلام دا مش نافع
http://www.wentamalk.com
fox_egypt1
عضو ملكى
عضو ملكى
fox_egypt1

ذكر
العمل/الترفيه : اهو كله شغل والسلام
المزاج : احب اغلس على كل الناس (الى بحبهم بس )
علم الدوله : نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Female30

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالجمعة فبراير 26, 2010 4:01 am

بص بقى اسمع منى انا على راى الشاعر العظيم تامر حسنى Very Happy
اكرف البت تحبك حب البت تكرفك
http://www.wentamalk.com
kimo_mr.crazy
مشرف
مشرف
kimo_mr.crazy

ذكر
علم الدوله : نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Female31

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالسبت مارس 20, 2010 2:28 am

العب يا فوكس يا مجرب انتا يا جامد
ADHiM
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى
ADHiM

ذكر
العمل/الترفيه : طالب اكاديمى
المزاج : فرحااااااااااان
الرتبه : 0
احترام قوانين المنتدى : نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها 111010

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالأحد مارس 28, 2010 3:40 am

هههههههههههههه بص يا سيدى اناااقولك عايز تجننها بجد وتحس انها هتموت منك قولها ياقمرى ممكن ااقولك كلمه بجد نفسى ااقولبهالك من بدرىة هتلاقيها بتقولك ها قول يله قول قعد انت بقا رخم انا انا انابصى انا لازم ااقولهالك انا بحب مصر جدا هههههههههههه طبعا هي هتموت وانت هتحس ان هى نفسها تشتمك قولها خلاص مش تزعلى هتقولك قول بجد بقا كنت عايز تقولى ايه قولها مفيش جالى نفس اهزر شويه قولت لما اشتغلك ترارارار ههههههههههههههههه
https://egyfan.ahlamontada.com
kimo_mr.crazy
مشرف
مشرف
kimo_mr.crazy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالأحد مارس 28, 2010 10:09 am

ههههههههههههههههههههه ادهم دى كدة ممكن تتشل و ممكن تحدفنى باى حاجة لما تقابلنى
DaRk MoOoOoN
عضو جديد
عضو جديد
DaRk MoOoOoN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالإثنين أبريل 12, 2010 2:27 am

هههههههههههههه
دا كلام قديم اوى يا كيمو
دلوقتى اخترعوا حاجات جديده
kimo_mr.crazy
مشرف
مشرف
kimo_mr.crazy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها   نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها Icon_minitimeالإثنين أبريل 12, 2010 9:30 am

هوة اه قدم بس دى امكانيات
انا من غير ما اعمل اى حاجة من دى بسمع اللى انا عايزه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نصيحة الى الشباب علشان تسمع اللى انتا عايز تسمعه من اللى انتا بتحبها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-